Races, tracks, drivers and all the drama that comes along with it
Post a reply

SOOOOOOOOOOO WTF???

Sun Jun 19, 2011 4:11 pm

We get to listen to Joooonyer ####-n-moan about finishing 21st instead of hearing from guys that finished 6th thru 10th....what's that tell ya? :? :?

Re: SOOOOOOOOOOO WTF???

Sun Jun 19, 2011 4:14 pm

It's the Earnhardt name. :| Junior Nation...

Re: SOOOOOOOOOOO WTF???

Sun Jun 19, 2011 4:25 pm

HiddenHollow wrote:It's the Earnhardt name. :| Junior Nation...


I hear ya but its still bullsh^t.....too many other guys had interesting days to focus on 21st even if it was Jooonyer. That guy can't give a good post race interview, but, they give him every chance. Why not talk to, Landon Cassill, or Trevor Bayne. I mean they're not like kicking a dead horse, and they might show a LITTLE bit of enthusiasm.

Re: SOOOOOOOOOOO WTF???

Sun Jun 19, 2011 4:33 pm

race buddy interviewed Ryan & Tony. Tony said he thought some drivers raced like idiots & lost respect for some drivers today.

Re: SOOOOOOOOOOO WTF???

Sun Jun 19, 2011 4:37 pm

Schmoopy1000 wrote:race buddy interviewed Ryan & Tony. Tony said he thought some drivers raced like idiots & lost respect for some drivers today.


did he say who?? kinda curious. I missed the first half doing some stuff 'round the house.

Re: SOOOOOOOOOOO WTF???

Sun Jun 19, 2011 4:40 pm

midwesternsmoke wrote:
Schmoopy1000 wrote:race buddy interviewed Ryan & Tony. Tony said he thought some drivers raced like idiots & lost respect for some drivers today.


did he say who?? kinda curious. I missed the first half doing some stuff 'round the house.

no he didnt mention who, but the question was about the last restart & Tony said he was glad there wasnt many restarts because they were acting like idiots out there & he has lost a lot of respect for drivers today.

I wonder if he is mad at Ryan, because Ryan did a good job to move up, & then passed Tony. Tony rode Ryans #### the last 5 laps but couldnt get past him.

Re: SOOOOOOOOOOO WTF???

Sun Jun 19, 2011 4:45 pm

Man, I really thought Tony was going to get a top 5 today. It is so hard to believe that he only has one top 5 thus far. Some good tracks coming up though, so here's to hoping for a turnaround. I'm not very confident about the chase chances right now though.

Re: SOOOOOOOOOOO WTF???

Sun Jun 19, 2011 5:04 pm

JR, JR, JR, Juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunuor NATION!!!!!

Re: SOOOOOOOOOOO WTF???

Sun Jun 19, 2011 6:05 pm

michaeljohn wrote:JR, JR, JR, Juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunuor NATION!!!!!


Jr?????????????? you jumpin' ship since he's higher in the standings than JJ??? :P :P :roll:

Re: SOOOOOOOOOOO WTF???

Sun Jun 19, 2011 6:28 pm

JR, JR, JR JUNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIOR NATION
im upset they did talk to any start and park guys to see what they were thinking.

Re: SOOOOOOOOOOO WTF???

Sun Jun 19, 2011 6:36 pm

michaeljohn wrote:JR, JR, JR JUNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIOR NATION
im upset they did talk to any start and park guys to see what they were thinking.


Those start-n-park guys would've given a better interview than your new favorite, you got LOTSA nerve calling other people around here bandwagon jumpers. :lol: :lol:

Re: SOOOOOOOOOOO WTF???

Sun Jun 19, 2011 6:38 pm

im not the one obsessed with JR like you, i dont make threads about him :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: SOOOOOOOOOOO WTF???

Sun Jun 19, 2011 8:23 pm

michaeljohn wrote:im not the one obsessed with JR like you, i dont make threads about him :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Be careful there funny bunny, just admit it, I mean you keep the chant going, I'd bet you're probably sitting around in your JR jammies doin' the one man wave... :shock: frightening images for all :!:

Re: SOOOOOOOOOOO WTF???

Sun Jun 19, 2011 9:02 pm

i think it is the other way around, just like when your a kid and u have to tell everyone u hate something, just so they dont find out your really in love with something,

Re: SOOOOOOOOOOO WTF???

Sun Jun 19, 2011 9:35 pm

michaeljohn wrote:i think it is the other way around, just like when your a kid and u have to tell everyone u hate something, just so they dont find out your really in love with something,


yeah, and I found that rare Mountain Dew hat you asked me to look for too :P
Post a reply