FAQ  •  Register  •  Login

The New and Improved.......

<<

tonycrazy

User avatar

Posts: 698

Images: 0
190

Joined: Sat Mar 07, 2009 12:09 pm

Post Mon Apr 23, 2012 5:10 pm

The New and Improved.......

Chat room.....its back up and running w/ a few changes......Thanks Phamo for fixing our lil social area......we were having some SERIOUS withdrawals....hahaha

:D


tc
Image

Image
<<

HiddenHollow

User avatar

Posts: 9859

Images: 3
4934

Joined: Mon Jun 15, 2009 11:44 am

Location: Tampa, FL

Post Mon Apr 23, 2012 5:25 pm

Re: The New and Improved.......

Yup, working for me too. :)
"I'll wreck my mom to win a championship. I'll wreck your mom to win a championship." - Tony Stewart, November 17, 2011

"Fight For Four" - Annalee, March 27, 2012

#StandWithSmoke #14in14
<<

Schmoopy1000

User avatar

Posts: 4241

1075

Joined: Mon Mar 22, 2010 11:45 pm

Post Mon Apr 23, 2012 5:37 pm

Re: The New and Improved.......

Sweet, I was able to get in too.
Maybe they were tired of me doing a run down of the races for ryans team in posting area LOL.

Glad it is up & running.

So what was different about it? You said they made changes?
ImageImageImage
<<

tonycrazy

User avatar

Posts: 698

Images: 0
190

Joined: Sat Mar 07, 2009 12:09 pm

Post Mon Apr 23, 2012 5:47 pm

Re: The New and Improved.......

Well for one they changed the name of the room....when u enter it now says "my room" i kinda thot that was funny....
And unless i missed it before.... after u post, at the end of the line, down by the column that shows who is in there....there is a lil dot that shows who is actively in there, its green if u r and unlit if ur not...if it was there i never noticed it before

Thats all i have notice as of now....when there is more than one in there or try to do a private chat there could be more....we'll just have to see i guess...

Oh BTW Schmoop.....u have been sorely missed....we was hoping u had a FB page ...i created a group yest for the rest of us to gather....we sure coulda used u in there bud... ;)


tc
Image

Image
<<

Schmoopy1000

User avatar

Posts: 4241

1075

Joined: Mon Mar 22, 2010 11:45 pm

Post Mon Apr 23, 2012 6:01 pm

Re: The New and Improved.......

tonycrazy wrote:Well for one they changed the name of the room....when u enter it now says "my room" i kinda thot that was funny....
And unless i missed it before.... after u post, at the end of the line, down by the column that shows who is in there....there is a lil dot that shows who is actively in there, its green if u r and unlit if ur not...if it was there i never noticed it before

Thats all i have notice as of now....when there is more than one in there or try to do a private chat there could be more....we'll just have to see i guess...

Oh BTW Schmoop.....u have been sorely missed....we was hoping u had a FB page ...i created a group yest for the rest of us to gather....we sure coulda used u in there bud... ;)


tc

Nope!
I am like Dave Blaney. No facebook, & no twitter accounts either. No myspace, no nothing.
I barely have an e-mail account LOL.
ImageImageImage
<<

Smokeshow14

User avatar

Posts: 1773

180

Joined: Thu Oct 01, 2009 8:49 pm

Location: Silver Spring Maryland

Post Mon Apr 23, 2012 7:44 pm

Re: The New and Improved.......

Dave Blaney is on twitter now :P

Cool beans chat with yall on race days. Being that I don't have trackpass or a scanner it is nice to get info from people who do.
Cup: 14, 1, 29, 88, 99, 11, 17, 39, 15, 5, 2, 16
NW: 7, 31, 3, 11, 60, 88, 12
Trucks: 9, 88, 3, 7, 17, 31
IRL: 10, 11, 12, 26, 3, 38, 27
RIP Dan Wheldon
"Fight for Four"- Annalee
You got to have a big gigantic drum kit.
<<

smokieonefour

User avatar

Posts: 1700

Images: 3
630

Joined: Fri Feb 20, 2009 10:35 pm

Location: Shingle Springs, CA

Post Tue Apr 24, 2012 1:22 pm

Re: The New and Improved.......

Appears as tho the chat room is open on a Tuesday.... hmmm...

Can it be possible they are giving us the chat room 7 days a week now? ? :-)

Thanks Animink Inc for fixing and getting us back our chat room - we love it! :-)
Smoke 'em if ya got 'em!

Sh*t happens... but don't worry, it usually happens to me.

Return to The Lobby

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests

stewart haas logo footer



Terms of Use  |  Site Map  |  Privacy Policy  |  FAQ  |  Contact Us
COPYRIGHT © STEWART-HAAS RACING, LLC. All rights reserved.
Do not duplicate or redistribute in any form.
Approved by Tony Stewart & Gene Haas
PLEASE REPORT ANY PROBLEMS OR COMMENTS TO THE WEBMASTER