FAQ  •  Register  •  Login

You know you are a Garage Ganger and Nascar fan if.....

<<

Heather14

Posts: 46

Images: 2
9277

Joined: Fri Feb 13, 2009 5:36 pm

Post Wed Aug 03, 2011 8:47 pm

Re: You know you are a Garage Ganger and Nascar fan if.....

I thought I was the only one who never got 14 in bingo!!
<<

dfizban

Posts: 53

8334

Joined: Wed Mar 04, 2009 3:42 pm

Post Wed Aug 03, 2011 9:55 pm

Re: You know you are a Garage Ganger and Nascar fan if.....

jsw14 wrote:Wearin my Old 2005 #20 Championship T shirt & Hat in Lowes, & come out NOT buyin a thing.... Just too ####-Em-Off :lol: :lol: :lol: :lol:


I wore my Home Depot Stewart coat to lowe's and was asked to leave . LOL!!!
Where there is Smoke there is a fire to win!!!
<<

justlisa

User avatar

Posts: 882

Images: 0
8350

Joined: Sat Mar 14, 2009 10:52 am

Post Wed Aug 03, 2011 11:27 pm

Re: You know you are a Garage Ganger and Nascar fan if.....

When you can not watch a race wo your lucky 14 gear on. When you make your dog wear his 14 gear every race. When you knock over the card board JJ at Lowes. When you can not throw out your 20 stuff:(. When you go to Burger King for a kids meal and throw the food away cause you do not eat fast food, but want the 14 car inside the meal. Shall I go on? Oh and when you yell Smoke during the race the dog knows to howl ;) ;) ;) ;)
Image
<<

onerockindoc

User avatar

Posts: 2495

Images: 1
9216

Joined: Mon Mar 16, 2009 9:23 pm

Location: Houston, Texas

Post Thu Aug 04, 2011 9:18 pm

Re: You know you are a Garage Ganger and Nascar fan if.....

When you order a BLT for lunch and you smile and think of your GG Buddy LT!!!
Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement
<<

jsw14

User avatar

Posts: 3755

Images: 2
8489

Joined: Sat Feb 28, 2009 1:00 am

Location: Florida

Post Fri Aug 05, 2011 9:47 am

Re: You know you are a Garage Ganger and Nascar fan if.....

When U go to a Cup Race & wear a #14 Tony Tee-shirt & have on a #39 Ryan Hat, wave'in a SHR sign at Trackside!!!!!!! :lol: :lol: :lol: 8-)
BS & Brilliance only come with Age & Experience!!
Image "Fight For Four" - Annalee, March 27, 2012
Image "STAND UP FOR TONY & SHR"
<<

tonycrazy

User avatar

Posts: 698

Images: 0
190

Joined: Sat Mar 07, 2009 12:09 pm

Post Fri Aug 05, 2011 10:53 pm

Re: You know you are a Garage Ganger and Nascar fan if.....

OMG yall got some good ones goin here......and yea Doc....same here on the BLT...lolol

You know ur a SHR GG fan when ur fortune cookies lucky #'s begins w/ 14 and u take it as an omen that Tony is gonna win for sure....u have no doubt in ur mind.....lol


tc
Image

Image
<<

SoDakotaJune39

User avatar

Posts: 236

Images: 0
8050

Joined: Sat Feb 14, 2009 10:49 am

Post Sat Aug 06, 2011 7:41 am

Re: You know you are a Garage Ganger and Nascar fan if.....

You know ur a SHR GG fan when ur fortune cookies lucky #'s begins w/ 14 and u take it as an omen that Tony is gonna win for sure....u have no doubt in ur mind.....lol


tc[/quote]


Same for me only I'm looking for the #39! Ok, Ok, for those who know me I also look for the 14 & the 24! LOL :D
June in South Dakota

Go Rocketman! Go Smoke!
Go Stewart-Haas Racing!!
RNFC member
<<

jsw14

User avatar

Posts: 3755

Images: 2
8489

Joined: Sat Feb 28, 2009 1:00 am

Location: Florida

Post Sat Aug 06, 2011 9:51 am

Re: You know you are a Garage Ganger and Nascar fan if.....

When U fill ur car up with gas, & the pump Stops at $14.39.... Grab the receipt & take it home & frame it..... :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen:
BS & Brilliance only come with Age & Experience!!
Image "Fight For Four" - Annalee, March 27, 2012
Image "STAND UP FOR TONY & SHR"
<<

ndunn

User avatar

Posts: 3303

9060

Joined: Mon May 18, 2009 5:26 pm

Post Sat Aug 06, 2011 12:58 pm

Re: You know you are a Garage Ganger and Nascar fan if.....

michaeljohn wrote:
jamo14 wrote:when you find yourself asking for a "jamesweiser" instead of a "budweiser"

8-) 8-)

(like when George kept saying CA-STANZA on Seinfeld)
8-) 8-)

did they have that one episode it was a flashback when he and jerry were in school and the gym teacher would call him cantstandya, hahaha funny stuff

Michael I was going to reply to this thread but I can't come up with anything better than (cantstandya). :lol: :lol: :lol:
The Military Thanks You For Standing Behind Them. If You Can't Do that You Can Always Stand In Front Of Them.....Think About It.....

Thank you to those who took a step forward to save the rest who stand still.
<<

michaeljohn

User avatar

Posts: 8823

Images: 0
9341

Joined: Wed Feb 18, 2009 5:06 pm

Post Sat Aug 06, 2011 1:04 pm

Re: You know you are a Garage Ganger and Nascar fan if.....

oh nd, if we are talkin seinfeld, there are a ton of one liners you could have hit me with....
I will miss you Frehley........
<<

ndunn

User avatar

Posts: 3303

9060

Joined: Mon May 18, 2009 5:26 pm

Post Sat Aug 06, 2011 1:12 pm

Re: You know you are a Garage Ganger and Nascar fan if.....

I never watched Seinfeld when it was in regular season as I didn't like the actor Michael Richards or the one that played George. So I don't know all those one liners. Also I really wasn't into the story line. Years later I watched some of it in reruns. But it wasn't a favorite.
The Military Thanks You For Standing Behind Them. If You Can't Do that You Can Always Stand In Front Of Them.....Think About It.....

Thank you to those who took a step forward to save the rest who stand still.
<<

jamo14

User avatar

Posts: 1371

Images: 0
180

Joined: Sat Feb 14, 2009 10:44 am

Post Sun Aug 07, 2011 12:42 am

Re: You know you are a Garage Ganger and Nascar fan if.....

I always liked Seinfeld, watched it from the very beginning.
Do something with your life and go get me a beer.

Image
<<

justlisa

User avatar

Posts: 882

Images: 0
8350

Joined: Sat Mar 14, 2009 10:52 am

Post Sun Aug 07, 2011 3:39 am

Re: You know you are a Garage Ganger and Nascar fan if.....

:D :D :D :D :D :D :D :D :D
Image
<<

justlisa

User avatar

Posts: 882

Images: 0
8350

Joined: Sat Mar 14, 2009 10:52 am

Post Sun Aug 07, 2011 3:41 am

Re: You know you are a Garage Ganger and Nascar fan if.....

NEWMAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Image
<<

michaeljohn

User avatar

Posts: 8823

Images: 0
9341

Joined: Wed Feb 18, 2009 5:06 pm

Post Sun Aug 07, 2011 6:50 am

Re: You know you are a Garage Ganger and Nascar fan if.....

hello, jerry................................
I will miss you Frehley........
PreviousNext

Return to The Lobby

Who is online

Users browsing this forum: awsum14 and 8 guests

stewart haas logo footer



Terms of Use  |  Site Map  |  Privacy Policy  |  FAQ  |  Contact Us
COPYRIGHT © STEWART-HAAS RACING, LLC. All rights reserved.
Do not duplicate or redistribute in any form.
Approved by Tony Stewart & Gene Haas
PLEASE REPORT ANY PROBLEMS OR COMMENTS TO THE WEBMASTER